Son Dakika

Sahipsiz Hayvanlar İçin Doğal Yaşam Alanı Çalışmaları Değerlendirildi

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmalar çerçevesinde valilerle Video Konferans Sistemi üzerinden gerçekleştirilen Güvenlik Toplantısı’na başkanlık etti.

Yayınlama: 22.06.2026 22:25
Toplantıda, illerde sürdürülen doğal yaşam alanı projeleri, sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınma süreçleri ve uygulamaların mevcut durumu ele alındı. Ayrıca valilerden sahadaki çalışmalara ilişkin güncel bilgiler alındı.
Bakan Çiftçi, hedeflerinin sahipsiz hayvanları sokakta zor koşullara maruz bırakmadan, doğal yaşam alanlarında barınma ve beslenme imkânlarına sahip, veteriner hekimlerin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmak olduğunu ifade etti.Açıklamasında kamu güvenliği ve hayvan refahına da dikkat çeken Çiftçi, şehirlerin güvenliği, vatandaşların huzuru ve tüm canlıların yaşam hakkı için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Haber Merkezi
Konya Haberci